Českomoravská myslivecká jednota, z.s., OMS Jihlava
 
animace1
OMS Jihlava
Adresa: Znojemská 78 , Jihlava , 586 56
Telefon:606 045 625
Email:omsji@tiscali.cz
Web:www.myslivost.cz/omsjihlava
Jednatel:Marie Deržmíšková
Předseda:Ing. Josef Prokeš
  
Úřední hodiny
Po:8.30-11.30 12.30-16.30 úřední den
Út:pouze na základě telefonické domluvy
St:8.30-11.30 12.30-16.30 úřední den
Čt:pouze na základě telefonické domluvy
Pá:pouze na základě telefonické domluvy
   
IČO:67777228
Účet:672406003/0300
Banka:ČSOB, a.s. Jihlava
Blok informací levého panelu
Nabídka > Nabídka signálního oblečení pro naháňky

Dobrý den všem,

 

Máme pro vás nově SIGNÁLNÍ OBLEČENÍ PRO NAHÁŇKY za bezkonkurenční ceny, veškeré nabízené zboží je skladem.

Kompletní sortiment si můžete prohlédnout zde: 
http://www.lockjakt.cz/signalni-obleceni-pro-nahanky.html  

 Ukázky ze sortimentu:
 

 S pozdravem,

 

Kateřina Cheníčková

Výhradní distributor loveckých DVD Mikaela Thama

vlajka Švédska LOCKJAKT.CZ

Kotnovská 183/28, 390 01 Tábor

GSM:  +420 775 688 559 begin_of_the_skype_highlighting              +420 775 688 559      end_of_the_skype_highlighting

E-mail: katerina@lockjakt.cz

www.lockjakt.cz

 

AKTUALITY: Říjen

Letošní říjen začal překrásným teplým počasím a v mnoha honitbách lze pozorovat vrcholící jelení říji, při které se jelení samci projevují svým hlasitým troubením. V honitbách, kde máte možnost vábit jelena Siku, doporučujeme vynikající švédskou vábničku NORDIK HIND, s nezaměnitelným a specifickým hlasem troubícího jelena Siky.

V tuto roční dobu si též můžete zpestřit pochůzky honitbou lovem vran, které si můžete snadno přivábit švédskou vábničkou NORDIK CROW.

 

Brzy vyrazíte na první naháňky na černou zvěř a my jsme pro vás připravili naprostou novinku ve formě SIGNÁLNÍHO OBLEČENÍ PRO NAHÁŇKY, které se v poslední době stává nezbytnou součástí vybavení každého lovce. Veškeré oblečení je ze Švédské firmy Swedteam a používají jej všichni lovci nejen ve Skandinávii.

 

V neposlední řadě stojí za zmínku velké slevy všech LOVECKÝCH DVD od švédského filmaře Mikaela Thama, která jsou zajímavá nejen co do natočených zážitků z lovu, ale která jsou zároveň vždy doplněna o naučné komentáře. Zejména doporučujeme nové DVD ČERNÁ ZVĚŘ, LOV A PSI 1.DÍL – naučné DVD o životě a různých způsobech lovu černé zvěře.

Pokud si za deštivých večerů chcete připomenout poslední krásné dny léta strávené při lovu srnců, doporučujeme vám 80 minut vzrušujících okamžiků z lovů trofejově nejsilnějších srnců jižního Švédska zachycených na DVD LOV MEDAILOVÝCH SRNCŮ, opět v podání autora Mikaela Thama.

S přáním úspěšné lovecké sezóny

Lovu Zdar!

Kateřina Cheníčková

 

 

Kateřina Cheníčková

Výhradní distributor loveckých DVD Mikaela Thama

vlajka Švédska LOCKJAKT.CZ

Kotnovská 183/28, 390 01 Tábor

GSM:  +420 775 688 559 begin_of_the_skype_highlighting              +420 775 688 559      end_of_the_skype_highlighting

E-mail: katerina@lockjakt.cz

www.lockjakt.cz