Pane předsedo, můžete prosím čtenářům Myslivosti ve stručnosti nastínit, jakým způsobem by měla kulturně propagační komise pracovat a rozhodovat v novém pětiletém období?
Zatím jsem nikdy v žádné odborné komisi ČMMJ nepracoval, ale svojí představu samozřejmě mám. A to i z minulosti z dob mého fungování v jiných obdobných komisích, neboť pracuji jako tajemník výboru pro veřejnou správu, životní prostředí a regionální rozvoj Parlamentu ČR, kde se stýkají veškeré otázky životního prostředí a myslivosti. A protože myslivost přece jen už nějaký ten pátek provozuji, znám názor lidí na nás na myslivce. Tak na základě těchto znalostí a skutečností jsem si dal v duchu několik cílů a metod, jakým způsobem dosáhnout toho, abychom svoje postavení ve společnosti zlepšili. Podle toho jsem vybíral i svoje spolupracovníky v komisi. Samozřejmě musím poděkovat všem OMS za nabídky, které do kandidátky daly, dopředu říkám, že všichni budou využiti, ale ne jako členové komise, ale jako aktivisté. Budou pracovat na jednotlivých OMS. Jak jsem si přečetl zápisy z minulého volebního období, z různých komisí, které se scházely třikrát nebo čtyřikrát do roka, tak tudy cesta nevede. Já vím, že jsme dobrovolné občanské sdružení, které preferuje myslivost a měli bychom se podle toho chovat, v každém případě je to ale práce s lidmi, a buďto budeme lidem naslouchat a s nimi komunikovat, budeme s nimi chtít pracovat, ale pokud nebudeme chtít, pak to zabalme a nechme to být! Podle toho jsem vybral sedm členů komise, což je tak optimální počet. Já nechci, aby komise pracovala jako obrovský orgán, který bude o všem rozhodovat, komise je pouze poradním orgánem Myslivecké rady ČMMJ, takže ji spíš beru jako takovou sběrnu informací pro rozhodování MR. Komise by měla pracovat systémem šesti sekcí – mládež, propagace, myslivost jako taková, klubová, ….. Nad každou sekcí má jakousi gesci jeden člen KPK, pouze v mediální jsou dva – pan Stojanov a Šprongl, protože to je pro nás prioritní oblast postihující co nejvíce lidí. Pro propagaci samozřejmě chceme v co největší míře využít časopis Myslivost. Chci, aby časopis měl takovou úroveň a byly informace podávány tak, aby ho četli i nemyslivci.
Všichni členové komise jsou členy ČMMJ, jen Jordan Stojanov je profesionál v propagaci, kdysi zakládal Asociaci reklamních agentur, pracoval pro LČR a VLS, chci aby byl slyšet i hlas lidí vně ČMMJ.
Více >